همکارنفتی | امروز اثر گذاری رسانه در جوامع بشری بر همگان روشن است تا آنجا که رسانه ها قادر با تاثیرگذاری شدید بر اقتصاد، فرهنگ، سیاست، تصمیم گیری هاو سایر مسائل اجتماعی بوده و بعضا مشاهده شده که برخی تاثیرگذاری های مهم تاریخی داشته اند.
بر این اساس قطعا تاثیرگذاری رسانه های تخصصی حوزه انرژی نیز بر این بخش بر کسی پوشیده نخواهد بود ولی متاسفانه به تاثیر از بی اخلاقی های رسانه ای پدیده شومی در این میان تحت عنوان 《پروژه بگیر رسانه ای》 بوجود آمده است که میتوان به صورت مصداقی به رسانه هایی اشاره کرد که تا چند روز پیش از رای اعتماد به وزیر نفت جناب پاک نژاد علیه ایشان مینوشنتد (م .ن) و پس از تایید حداکثری آقای پاک نژاد با آرای ۲۲۲ نفره، به یکباره چرخش کرده و پس از شکست در پروژه خود که معلوم نیست چقدر دریافتی داشته، امروز از انتصابات آقای پاک نژاد حمایت میکنند اینها همان رسانه هایی هستند که پیش از این علیه محسن خجسته مهر نیز پروژه تعریف کردند.
جالب است بدانید هیچ یک از مدیر مسئولان پروژه بگیر کارمند رسمی وزارت نفت و شرکت های زیر مجموعه آن نیستند و هیچ تعهد و وابستگی ای به صنعت نفت ندارند و فقط به مبالغ پروژه های خود تمرکز دارند و در تهران زیر باد کولر نشسته با انتشار اخبار کذب و بعضا توییت های مختلف، بر له و علیه مسولان نفتی مطابق پروژه های تعریف شده دریافتی دارند.
در این میان ضعف روابط عمومی ها، فقدان وجود رسانه هایی همچون همکارنفتی که توسط خود کارکنان نفت مدیریت میشود میتواند فضای رسانه ای را برای جولان پروژه بگیران فراهم کند
شایان ذکر است علت اعتماد کارکنان در برخی مصادیق صحیح خبری به این رسانه های پروژه بگیر از جمله (م ن ) (ا نیوز ) و ... افشای اخبار و اسناد مرتبط توسط منابع داخلی و بعضا برخی کارکنان مرتبط با این رسانه ها است
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |