


همکارنفتی | طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی، در 5 ماهه نخست امسال با وجود تعمیرات اساسی گسترده پالایشگاههای نفتی، تولید نفتگاز کشور به صورت متوسط 3 میلیون در روز نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
با اعمال سیاستهای مدیریت مصرف و مقابله با قاچاق، مصارف نفتگاز در بخش غیرنیروگاهی نسبت به سال قبل حدود 5 میلیون لیتر در روز کاهش یافته و به این ترتیب نیاز به واردات نفتگاز به صفر رسیده است.
افزون برآن میانگین تحویل روزانه سوخت مایع به نیروگاهها در 5 ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش یافته است. تحویل گاز به نیروگاههای شبکه سراسری (برق حرارتی) نیز تقریبا برابر سال قبل است.
با این اقدامها وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران موفق به افزایش 60 درصدی سطح ذخایر سوخت مایع نسبت به سال قبل برای ورود به زمستان شدهاند تا بتوانیم شاهد جبران ناترازی گاز از طریق سوخت مایع باشیم
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
راه اندازی بزرگترین گروه تلگرامی همکار مناطق نفتخیز
نهادینهسازی صرفهجویی انرژی؛ مأموریتی برای آموزش و پرورشجمعه ۸ خرداد ۵
«پیتسوزی» در مارون؛ آلودگی قدیمی در دل عملیات امروزپنجشنبه ۱۶ بهمن ۴
برای اولین بار در تاریخ؛ ارزش یک اونس نقره تقریباً معادل دو بشکه نفت خامپنجشنبه ۹ بهمن ۴
مناطق نفتخیز جنوب، مدرسه تجربه صنعت نفت ایرانپنجشنبه ۹ بهمن ۴مشاهده گالری تصاویر بیشتر
فلرسوزی نفت و گاز کارون؛ اهواز در محاصرهی دود، سرطان و بیبارانیجمعه ۱۴ آذر ۴
صدای کارکنان صنعت نفت را بشنویدچهارشنبه ۳ مرداد ۳
اظهار نارضایتی کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نسبت به اعمال سقف حقوق و خلف وعده مسولانسه شنبه ۲ مرداد ۳
انتقاد نماینده دشتستان از وزیر نفت: آلودگی نفت برای بوشهر است اما بیمارستانش برای زادگاه وزیر / وزارت نفت ستاد انتخاباتی شدهپنجشنبه ۳۱ خرداد ۳مشاهده ویدئوهای بیشتر
05:54:53
07:26:15
12:20:00
17:12:25
17:33:24